Peiling Contributie
Nieuw contributiemodel
Er komt een nieuw contributiemodel. Over de vorm is recent gestemd door de leden. Hieruit bleken 2 opties gelijkwaardig:
- Het huidige model: een vast bedrag per CMIO. (maar hoger)
- Een bedrag per regionale huisartsenorganisatie, aangepast aan het aantal inwoners in de regio.
De kracht van het netwerk is voornamelijk informatie delen, samenwerken en leren van elkaar. Als wij kiezenvoor optie 2, verliezen wij mogelijk leden wat niet wenselijk is.
Vandaar de volgende peiling:
Kunnen de leden instemmen met het verhogen van de contributie naar €400,- per lid?